Hahahh12 Mayalı hamuru gece yoğursam sabaha kadar dolapta dursa bisey olur mu ? Mayası gelirmi sabaha kadar
Morvy Hahahh12 eğer buzdolabında bekletecekseniz mutlaka soğuk su ile yoğurun asla ılık olmasın yoksa yaptığınız hamur işi maya kokuyor☺️
Zeynepnurr Hahahh12 canım hamuru normal yoğurduktan sonra bi yarım saat oda sıcaklığında beklet sonra koy. Dolaptan çıkardıktan sonra yine oda sıcaklığında yarım saat beklet öyle şekil ver ben hep öyle yapıyorum
LalinMom Naciyeylmz hava aşırı sıcak şuan sabaha kadar sıcakta beklerse ekşime olabilir kısa süre dışarda sonrası ise dolapta beklemesi daha iyi olur ekşimez . arkadaş püf noktasını söylemiş zaten 😉
Morvy Hahahh12 soğuk suylada cıvık oluyorki ben hep öyle yapıyorum buzdolabında bekleyen hamur her türlü soğuk suyla yoğurulmak zorunda ama☺️
bebegimizibekliyoruz1 Hahahh12 ben hep öyle yaparım genelde pişi yapıyorum mayalı olarak geceden yoğurup üstünü streçleyip ertesi günü havasını aldırıp devam ediyorum mis gibi de oluyor