23101991 39+2 az önce lavobada sarı renkli uzayan sümüksü yapıda bi akıntım geldi. Nişan olabilir mi? Birde nisandan sonra ne kadar sonra doğum olur?
Cansel129 23101991 olabilir canım vlla doğum ile ilgili net bsy diyemem çünkü suyun gelmeden hastane gelmenize gerek yok diyo bazı doktorlar tabi sancı fln yoksa ama eğer hastaneye fln yakın isen gidip bi baktır belki açılma olabilir
23101991 Cansel129 hayır sancım yok. Ama nişanı hep kanlı gelir diye duymuştum. Kansız sarı renkte olur mu acaba? Sümüksü uzayan bi akıntıydı.
balbocegimm 23101991 hayir cnm nisan illaki kanlı olacak diye birsey yok sümüksü seffaf renkte de oluyor burda dogum yapan bir cok kiside oyle yazmıştı
23101991 balbocegimm Hm, anladım.demek ki nişanım geldi. Sancım da yok, yarına kontrolüm vardı zaten, bakalım hayırlısı. Teşekkür ederim.