ElifBzkrt Merabalar.. İlk defa il dışına tatile gitmeyi düşünüyoruz eşimle biraz kafa dağıtmaya ihtiyacımız var🙁 bildiğiniz, ya da gidip memnun kaldığınız yerler var mı uygun fiyatlı görüşlerinizi bekliyorum🌸
LalinMom ElifBzkrt Eğer devlet memuru iseniz istediğiniz ildeki DSİ/ polis evi/ öğretmenevinde konaklamayı yapabilirsiniz hem daha uyguna gelir hem de otele vereceğimiz para ile gezip tozup yer içersiniz . Biz devlet memuru olduğumuz için bu şekilde yapıyoruz ve harika oluyor 👌🏻
Gamzeinci00 ElifBzkrt eğer Karadeniz tarafindusunurseniz Instagram’da bakın sumda dağ evleri manzara ev yemekler çok guzel
Momocuk-48 ElifBzkrt ben Muğladan yazıyorum bodrum düşünmeyin asla aşırı kalabalık ve deli gibi pahalı fethiyede çok güzel ama ben denizini beğenmiyorum Datçayı tercih edin derim sakin huzur dalyan vs gezersiniz marmarisi çok tercih etmem turistler istila ediyolar
[silindi] Nerede yaşıyorsunuz hangi şehirler uygun olur size mesela ortalama kaç saat uzaklarıma atılsa fark etmez bunu belirtseniz daha iyi olur. Benim bu aralar muhafazakar havuzlu bir villaya ihtiyacım var şişen balayına gitmiştik anltalya Kaş’ta ama doğum çok yakın maalesef oralara bakabilirsiniz.
ElifBzkrt İstanbul’da yaşıyorum Muğla-Fethiye Marmaris Çeşme Antalya-Kaş gibi yerlerde olabilir eğer gidipte memnun kaldığınız yerler varsa belirtirseniz sevinirim🌸
mommasBoys ElifBzkrt Fethiye ölüdeniz❤️🔥 iki sene orda tatil yaptım bu sene Antalya’da ama Fethiye’yi tek geçerim 👌🏼 Villa kiralamıştık geçen sene ama otel gibi olmuyor tabi biraz yorucu bir önceki sene de green anatolia adında alkolsüz konseptte bi otelde kalmıştık tavsiye ederim
LalinMom mommasBoys Fethiyeee ahh kalbimmm 💚 eşimle aklımız hala orada yaptığımız tatilde öyle ki seneye tekrar gitmeyi düşünüyoruz tek kelimeyle harika bir yer ya.
mommasBoys LalinMom kesinlikle tek özlediğim doyamadığım tatil beldesi🤩 iki sene üst üste gitmemize rağmen hala gezemediğimiz yerler kaldı bu sene yine gitmediğimiz için pişmanız
LalinMom mommasBoys Biz geçen yıl gittik o kadar yere gittik bizim de aklımızın kalbimizin kaldığı tek yer , 1 hafta kaldık pandemiden dolayı tekne turu ve tüple dalış yapamadık bu senede hamileyim seneye için plan yaptık inşallah olursa seneye tekrar düşünüyoruz . Tek problem yeme içme gerçekten çok pahalıydı ama yılda bir kez olduğu için değiyor .