Emine2012 bende 33 haftalık hamileyim ikinci bebeğim olacak inş benim bebeğim dönmemişti Zorunlu oldum bi kere yaşadın stres yapma kendine inş rabbim kolaylık verir hepimize de hemen toparlanırız sıkma canını bak ben bu haftamda doktorsuz kaldım o daha kötü inan yine güzel geçer yine kalkarsın hemen benim ilk kalkış zordu ama ağrılı değildim bende diliyorum bu defa daha kolay olur sorumluluk artıyor çünkü