Symanr Hanımlar merhaba ben ikiz gebeyim 19 haftalık ikiz gebelik yaşayan anneler nasıl besleniyorsnz vitamin olarak ne kullanıyorsnz doktor bana pregno marin yazmış
Aylin2011 Symanr merhaba canım benimde 15+4 haftalık bebişlerim gynoferon, coledan-D3, magnezinc kullanıyorum
Symanr Aylin2011 Afiyet şifa olsun :) ama şu iki gündür inanılmaz ayaklarım ağırıyor kalsiyum artırman lazım diyorlar yoğurt falan çok yemek lazımmış
Aylin2011 Symanr hergün sade maden suyu tüket yoğurt ye veya ayran iç canım çok etkisi oluyor benim üçüncü gebeliğim hem sıcaklar var insan birşey yemek istemiyor
Symanr Aylin2011 evet maden suyu içiyorum ama dediğin gibi sıcaklar geldi hem insan bişey yemek istemiyor hemde çok halsizlik yapıyor sıcaklar
Aylin2011 Symanr çok dikkat et canım bende 3 4 gündür baş dönmesi mide bulantısı yaşıyorum hastanede serum takıyorlar ama ertesi günü sabah yine tekrarlıyor