Merhaba kizlar 2 kaybim olduğu için genetik test yaptirmistim pihtilasmam var mis doktorum coraspin verdi günaşırı içmemi söyledi, gebe kalınca igne demisti ,pihtilasmasi olanlar sizler nasil kullaniyosunuz 🤗Bir de pihtilasmasi olup bebeğini sağlıcakla kucagina alan var mi iyi şeyler duymaya ihtiyacim var hem cok istiyorum hem de ayni seyleri yasarim diye korkuyorum 🙏