Ferhan07 2,5 yıl önce oğlum 2 aylıkken ENGİN EVCİ hocaya yaptırdık sünnetini cok ilgili ve alanında iyi bir drdur. Şuan pendik medipol hastanesinde devam ediyor. Yakın zamanda bir sorunumuz oldu aradığımızda hastaneye davet etti hiç muayene ücreti açtırmadan ilgilendi muayene etti. Sünnet zamanın da her aradığımızda yazdığımızda cok güzel ilgilenirdi. Tavsiye ederim