Zehra333 Merhaba güzel annelerrrr. konuyla alakalı değil ama. Benim saçlarım şu an ilk resimdeki şekilde. 2 şekildeki gibi boyatmak istiyorum hatta kesimi de aynı yaptırmak istiyorum çok kararsızım sizce yakışır mı? şimdiden teşekkürler