Hamilebirisi_ Kızlar 37+6 haftalık hamileyim. Regl sancısı gibi sancı girdi dakikalardır geçmiyor ama 5 dakikada bir değil sürekli olarak ağrıyor. Sizce doğurur muyum? Nasıl oluyor hiç bilmiyorum ilk hamileliğim lütfen bilen herkes yazsın çok heyecanlandım 🤷🏻♀️
mevos_blt07 Hamilebirisi_ bende aynıydım hala aynıyım 40+6 oldum😂😂 hala 36. Haftamdan beri sancılarım var 😂 bana kalsa erken doğuracaktım ama malesef😣
Hamilebirisi_ Bir hafta önce gittim kanala girip girmediğini sormadım ancak doğum pozisyonunu almıştı
AESahin Hamilebirisi_ 37+1 bebnde de gün icidne adet sancısı gibi yokluyor arada beliem giriyor bebek çok kasılıyor bende heyecanla bekliyorum