Merhaba anneler 32+2 haftaligim. Bir haftadır iyice sancılarım kasılmalarim oluyordu bebek aşağıya iyice baskı yapıyordu çok canım yaniyordu. Bugun doktora gittim nstde hiç kipirdamadi bebeğim bi kac sanci çıktı. Açıklık muayenesi yaptılar acilma yok ama Rahim yumusamis ve bebek çok aşağıda elime geliyor dedi ebe. Bende annemin yanındayım kendi doktorum yok. Yarın tekrar nstye gidicem. Bilgisi olan anneler yardımcı olabilirmi erken doğum belirtisimi ne olur