Lina5 çok geçmiş olsun ben bunu en ağır belirtileriyle yaşadım geceleri hastanede parolla durabiliyodum malum başka ağrı kesici vermedikleri için ve tuvaletten asla çıkamadım sürekli varmış hissiyle yanma acı batma herşey var derken ilerledi bulantı kusma titreme ateş hepsini yaşadım o yüzden çok iyi anlıyorum çok geçmiş olsun, amoklavin diye bir antibiyotiği 5 gün sabah akşam olacak şekilde kullandım doktorum verdi hamileler için en hafifiydi. 2. Günde bütün şikayetlerim gitti sürekli ılık duş aldım ayaklarımı ve karnımı sıcak tuttum ve karadut şurubunu suyla sulandırıp tükettim bende 1 hafta sonunda Allah’a şükür atlattım ve tekrar yaşamamak için Dua ediyorum