Nurayed orkide21 ben kullanıyorum ama dışkı rengim simsiyah ishal arada oluyor doktora söyledim normal dedi
Birpapatya4 Dışkı ne ya kaka diyin şuna 😅😅😅😅 ben kullanıyorum siyah yapıyor bazen ishal bazen kabız oluyorum