Ya nedense benim kulağıma güzel geldi, ben birisinde bu ismi duysam evet şaşırırım ama bana o kadar kötü gelmedi. Anlamı da güzelmiş. Hangi dilde olduğunu bilmiyorum bu arada ama arkadaşlara da katılmak durumundayım. Okulda falan çok dalga geçebilirler. İsmiyle dalga geçilen çocuklarda da öz güven problemi olabiliyor. İyi düşünün derim.