PurpleTail açlık normal çıktı, tokluk 50 gramlık yüklemede sınır 140, bende 151 çıkmış. Sonra 100 gramlık yükleme yapıldı, onlar da buna benzer. Çok teşekkür ederim umarım sağlıklı doğar, gebelik şekerim var diye sezeryan mı olurum süreç nasıl geçecek onun belirsizliği de korkutuyor olabilir🥲