Selver90 Hayle valla korkuyorum canım aniden gelecek diye ilk oğlum böyle degildi yukardaydi bu hep aşağıda ayaklari aşağıda çok kötü vuruyor cuma randevum var bakalım ne olacak ve comeliyorum sanki açılma var gibi hissediyorum çok kötü bir his oluyor.egilmeye comelmeye korkar oldum.
Hayle Selver90 inşaallah birşey olmaz çok evhamlisin Allah im korusun saglicakla zamanında gelsin inşaallah🤲
Minederin Selver90 benimde kız ama çok aşağıda hareket ediyor özel bolgemin üst kısmında hissediyorum sürekli
Selver90 Minederin benimde aynı canım ayakları orda olduğu için biraz rahatsız hissedersin demişti doktorum.ama benimki daha farklı bir his hık etsem gelicekmis gibi felaket acı hissediyorum vurması bitincede o acıyı hiç yaşamamış gibi oluyorum seninde öylemi
Kardelengunes Biz de 27+3 olduk. Oğlum olacak inşallah. İsimsiz miniğimizi bekliyoruz 😀😀 tahmini doğum tRihi 24 Eylül . Benim de doğum günüm 5 Eylül 💃 hayırla gelsinler inşallah
Sevgi490 Hayle 28+6 ama hala prensesime isim secemedik ismiyle sevelim diye hayal kurarken isimsiz hala yavrum 😂
sm21 Esps_ amin🙏 Ben de hep aç gibiyim, bebek gelişmeyecek diye korkuyorum. Bazen biraz fazla yediğimde ise benim yüzümden bebeğe bir şey olursa diye pişman oluyorum. Psikolojik olarak çok etkiledi beni bu gebelik şekeri🥲
PurpleTail sm21 aslında saplıklı besleniyorsunuz, gereksiz kilo alımınız olmayacak ne güzel stres yapmayın kaç çıktı şekeriniz?
-MinikMucizem- Hayle ben 25+2 deyim ekimin ilk haftası ama sezaryen olacağım için 20 eylülden sonra gelecek inşallah Atlas paşam 🤗
Pnar123 -MinikMucizem- aynıyız bende 25+5 im 20-25 Eylül arasında benimde sezeryan sağlıcakla kucağına al inşallah❤️
Cigdem-96 Bizde 26+5 olduk Eylül sonu görünüyor ama belki birazda erken gelir kızımın ismi yıldız lina 👼🏻☺️
Reyyan1990 kumsalmomyy aynimisiz bizde 27+3deyiz kızımız olacak inşallah isminiz Reyyan kesin ama ela mi ada mi karar veremedik yanina