12.haftada doktor kıza benzetti. 17.haftada gittik asla göstermedi bacak bacak üstüne atmıştı hatta doktor baya bi uğraştı. Göstermezse kız dediler zaten 12de de kız dendiği için biz pembeler aldık. Sonuç; 20.haftada erkek😂😂 cinsiyet hurafelerine inanmayın derim..