Merrymerv Merhaba 6 hafta 4 günlük hamileyim ancak kesenin icinde bebegi goremiyor doktor. Normal midir? Yoksa doktor ve baktığı aleti ile ilgili olabilir mi? Siz ne zaman bebegi gordünüz
DuruSU_68 Bende 6 haftalıkken gitmiştim bebeği de kalp atışını duyamadık yarın 7 hafta olacak kontrolüm var duyarız inşallah