Gozd12 Kızlar Merhaba yarın çatı muayenem yapılcak ama çok merak ettiğim bir şey var yardımcı olurmusunuz? Benim akıntım çok fazla bu yüzden çok çekiniyorum şahsen bu durumda napılması lazım o andada olacak diye utandım doktorumda erkek olunca
Ruveydahifa Gozd12 sorun olmaz ya zaten eldiven giyip kayganlaştırıcı jel sürecek parmağına öyle muayene edecek kendini kasma rahat ol 😊
elo20 Gozd12 bende bugün çatı muayenesi oldum ve akıntım çok fazlaydı söyledim doktora eldivenle bakıyor zaten akıntın artmış artık dedi nişanın gelebilir dedi sıkıntı yapma gayet normal akıntı olması 🌸
Bulutsevdasi Gozd12 kaçıncı haftadasiniz. Benimde akıntım arttı bu bı haftadır. Baya baya bir anda beyaz sut gibi akinti geliyor..ve bu akşam duşta baktım göğsümden süt geldi. 34 haftadayim. Benimde.dogum yaklaşıyor. Sancilarim sıkılaşmaya başladı
Aysedemir43 Gozd12 ben de bugün 3.kex muayene oldum. Bı suya bişeyler katıyor sonra elini ıslatıyor jel sürüyor bakıyor. Kendini rahat bırakman en önemli şey yoksa canın acır. Ne kadar saldın o kadar acı hissetmezsin.