Selam kızlar bugüne kadar hep normal doğum yapcam sezeryan asla yapmam masada kalsam bile diyordum dikişten korktuğum için hala aynı fikirdeyim ama şimdi böbrek genişlemesi çıktı ve sürekli sancım var böbreğimde bu halde normal doğum yapabilir miyim korkuyorum var mı bilginiz veya çevrenizde başına böyle bi durum gelen