Avcihavva canım ben çukurambar koruya hidiyorum detaylı için koru hastanelerinin sahibine gittim duymuşsaunuzdyr adını aydan Biri isminde bi hanım efendi. 800tl verdim ben. İkiz ama benim gebeliğim. Öncelikle Sincan'da başlamıştım doktorlar çok kaliteli. İyi değil diyen arkadaş neye istinaden bu şekilde dedi anlayamadım.
Ha ben o kadar fiyet veremem arkadaşım dersenizde Atatürk Hastanesinde Doç Dr Ali İpek var ben ikisine de gittim. Ali beyde ciddi mana da saygıdeğer ve işini iyi yapan insanlardan.