Kızlar merhaba doğumum nasipse Bayama denk geliyor ve doktorum büyük ihtimal ile 9 gün tatile gidecekmiş ve beni doğum yaptırdığı hastaneye yönlendirecek kendisinin özel Muaynehane si var ama ben yine 5 bin lira vericem onun hastası olduğum için şimdi herkes aynı hastane de başka bir doktora git 2500 lira ver diyorlar hastanedeki doktorlar 2500 ücret alıyor sizce ne yapmalıyım kafam çok karışık sigortaya git bile diyen var etrafımda Ne yapacağımı şaşırdım