Selam kızlar sonunda bende doğurdum 🙏🏻💃
Öncelikle doğum yapacağım zaman buraya yazıp yatış verildiğini söylemiştim sizlerden bana ayetel kürsi okumanızı rica etmiştim okuyan benim için dua eden herkese çok çok teşekkür ederim 🙏🏻 Gelelim bizim minikle hikayemize
21 haziranda 38+4 de doktor kontrolüm vardı hamileliğim boyunca 40. Haftaya kadar doğuramayacağımı düşünürdüm. Kontrole gittiğimde doktorum alttan muayne yaptı ve vajinada yumuşama var belki bu haftasonuna kadar gelir bebiş dedi. Nst de benim asla hissetmediğim küçük sancılar çıkınca doktorum yarın tekrar gel nst ye bakmak istiyorum dedi. 22 haziranda 38+5 de tekrar gittim nstde yine sancı vardı ve düzenliydi çatala çıktığımda doktorumda bende çok şaşırmıştık 4 cm açıklığın var sana hemen yatış veriyorum dedi ben herhangi bir sancım yok ki kendi sancım gelsin bebek hareketlerini de hissediyorum kendi sancım gelince geleyim dedim doktorumda uygun gördü ama akşam 5 gibi tekrar gel sancı çekmiyorsun belli ki dedi ama ben saat 3 te gittim çünkü hafif bir kanama gördüm ve hemen doktorum gelmemi söyledi gittiğimde açıklık 5 cm olmuştu ve yatış yapıldı. Hemen hazırlandım lavman yapıldı ve odama geçtiğimde tuvaletten sonra suni sancım takıldı ebem sürekli olarak gelip alttan muayne ediyordu 7 cm olduğunda hala hiçbir sancı hissetmemiştim. Doktorum gelip bebeğin kafasının yerini beğenmiyorum suyunu patlatalım dedi ve ebem suyumu patlattı tam olarak bu andan itibaren doğum benim için başlamış oldu. Saat 19:20 gibi hafif sancılarla başlamıştı. Bir anda fazlalaştı sancıları bağıra çağıra yatakta debelenerek atlatmaya çalışıyordum çünkü bir yandan nstye bağlıydım su patladıktan sonra bebeğimin kalp atışlarına bakılıyordu. Fakat buna 10 dk dan fazla dayanamadım ve ebem gel pilates yapalım biraz dedi ve eğil kalk hareketleri yaptık sancı geldikçe. Burda sancı artık 2 dk da bir geliyordu ve artık o kadar kötü olduğum için ebem doğumhaneye gidip bi kontrol edelim bakalım dedi. Doğumhaneye gittiğimizde tam açıklık vardı ve hemen doktorum çağırıldı bir kaç ıkınma yaptık fakat kızım aşağıya inmiyordu doktorum çataldan tekrar indirip yere eğilip kalkarak sancı geldikçe ıkınmamı istedi bunu 4-5 kez yaptım sonra tekrar çatala çıktığımda 2. Ikınmada güzel kızım kollarımdaydı. 🙏🏻🥰 o an o kadar güzel bir his kapladı ki bütün vücudumu rabbim hepinize nasip etsin bunu 🙏🏻 Ben kızımla hasret giderirken bir yandan dikişlerim atılıyordu doktorum küçük bir kesi atmış olsada bebeğim biraz içerden yırtıklara sebep olmuştu gerçekten denildiği gibi o dikişler atılırken hissediliyor malesef ama doğum sancısından sonra ve bebeğiniz kucağınızdayken asla önemsemiyor bu acıya çok kolay katlanabiliyorsunuz. Sancı başladığından itibaren 40 dk gibi kısa bir sürede kızım kucağımdaydı doğum saati 20:05 di ❤️
Çok uzun oldu kusura bakmayın ama detay vererek anlatmak istedimm inşallah sizde böyle kolay bir şekilde bebeğinize kavuşursunuz hepiniz için dua ediyorum 🥰❤️ Rabbim sizi de vakti geldiğinde evladınıza kavuştursunnnn 🙏🏻