Mezig20 merhaba ben de sizin gibi ne yazık ki halen yiyemiyorum 16. Haftamdayım. Diyetisyenime sormuştum, yumurta çok kıymetli bir protein her zerresi kullanıyor mutlaka yemelisiniz demişti. Bunun içinde atıyorum kek mi yaptınız 1 yumurta fazladan kırın, menemene yumurta kırın iyice pişirin dedi. Ette de ızgara az biraz baharatlayarak kokusunu saklasın yemeye çalışın demişti. Ben o şekilde ufak ufak yemeye başladım. Umarım size de bir faydası dokunur :)