Yavuzz balbocegimm 😆aynen canm bende ilk ultrasona 10 haftalik iken girdim ve erkek hissettim gördüm gibi oldu bisey sonra sormadım tabi gülmesin bana die 😆😅
Masal_34 balbocegimm merhabalar bize de bir tahminde bulunur musunuz https://resimyukle.io/r/TWImkYlTDY normalde 17+1 günlüğüz ama daha gitmedik :)
Yavuzz balbocegimm sanada masaLalah canm aynen hiç geçmiyor yine sen iyi 24 gelmişsin hissediyirsundur dimi 😇
Yavuzz balbocegimm benimde 3.canim ilk gibi sanki insan heyecan yapıyor hissetmeler baslayayinca daha iyi anlıyorsun ben şuan sanki hamil3 değilim ara bulantı dışında bisey yok birde göğüslerim büyüyor 😆
balbocegimm Yavuzz senin digerlerinin cinsiyeti ne benim 2 kizim var birde oglum olacak şükürler olsun rabbime her iki duyguyuda tattırıyor
balbocegimm Yavuzz ben kizlarda cok rahat bi hamilelik gecirdim ama bu asiri bulanti ve safra kusuyordum 4 ayin sonuna kadar surekli serum yedim cok şükür bitti sonunda
balbocegimm Zeynepyvz ay allahim böyle diyen doktorlara sinir oluyorum evet kordonu poposunda bebegin
Yavuzz balbocegimm benimde iki kizim var canm benim bakalm bu nedir bekliyorum heyecanla hayırlısı sağlıklısı 🤲insllaah biri 10 yaşında diğeri 6
Yavuzz balbocegimm bende kızlarda çok bulantı kusma yaşadım bunda baya rahatım sonradan mu başlıcak onu da bilmiyorum ama bakalm 😊
balbocegimm Yavuzz insaallah cnm rabbim gönlüne göre versin bnm biri 5 digeri 3 yasinda seninkiler büyükmüş masallah zorlanmazsin
Yavuzz balbocegimm âmin canm hayırlısı ınslalah evet büyüdüler şükür zorlukları kalmadı canm onlarda çok heycanlı bekliyorlar 😊