Merhaba benim gibi logusa anneleri
ben 4 ay önce doğum yaptım 3 haziranda regl oldum yeniden oluyorum diye ped taktım ki lekelenmeden öteye gitmemiş kahverengi hafif lekelenme adet döngüm 22-23 gün de bir Dr a sordum yıllık izinde tatilde,no panik dönünce bakarız dedi ama benim gibi bu durumu yaşayanlar kimler fikir alışverişinde bulunalım mı ?