Hilalece sezaryen oldum evet. Aslında doğumdan sonra kontrole gittiğimde ödem olmuştu çok ağrım vardı ve doktorum önerdi korseyi . Yatarken bile takacaksn dedi. Korseyle geçti şuan hala takıyorum hafif ağrım olsa bile rahatlatıyor. Aslında birde onu taktığım için hareketlerim kısıtlanıyor biraz böylece kendme daha çok dikkat etmek zorunda kaldım☺️