gamzeliimsak Kızlar duştan çıktım elbiselerimi giydikten 10 saniye sonra pantolonuma kadar ıslandımmmm yaşayan var mı ???
Nurayademir gamzeliimsak üstte dursun die yazdm cnm benım basıma gelmedi ama bence hemen doktorunuza bıldırın ya da acile gıdın
zehranurr gamzeliimsak baya baya idrarınız gibi tutamadığınız fazlaca bir sudan mı bahsediyorsunuz? Eğer öyleyse beklemeyin hemen hastaneye gidin
minikoglumm gamzeliimsak bence boşuna burda biri bisey desin diye beklemeyin muhatabınız doktor şuanda sizin hemen gidin
gamzeliimsak 4te oldu doktoruma yetiştim. Bebeğin suyu iyi kalp atışlarını dinledik bol bol dinlen dedi ve geldimm. Ama o su neydi ya
Taze_gebe gamzeliimsak doktora gittiniz dimi dogru anliyorum ne dedi ne suyuymus o yani iyi demis ya sebebi vs demedi mi
Meryemce92 zehranurr Asıl garip sizlersiniz cidden doktora gitmeden yazsaydı buraya, ne duruyorsun buraya yazacağına doktora gitsene yazacaktınız doktora gitmiş gelmiş doktor tam olarak neyin ne olduğunu söylememiş yani kafasında bazı şeyler oturmamış ve buraya yazmış. İlla heryerde böyle insanları linç ediceksiniz çok bilmişsiniz ya hani 😅
zehranurr minikoglumm bende üzülüp korkmuştum endişe ile yazmış gibi gözüküyordu. Çok garip insanlar var gerçekten
ikicocukluannee Doktorunuz zaten herşeyin yolunda olduğunu söylemiş . Ayrıca suyunuz falan gelse yatış yapardı ,müdahale ederdi dimi 🥰 endişenizi doktora giderek gidermişsiniz neden diğer gebeleri özellikle riskli gebelik sürdürenleri endişelendiriyorsunuz ki
gamzeliimsak ikicocukluannee aslında kendi doktorum değil. Yaşadığım yerde sadece özel hastane bir tane var ve kıytırık.. doktoruda çok yaşlıydııı. Yani yatış gerekse bile başka hastaneye gidecektim. O su normal değilmiş çok korktum ve korkuyorum. Yarını iple çekiyorum
gamzeliimsak Taze_gebe keşke doktoru şu an size gösterebilseydimmmm doktor da ne olduğunu anlamadı inan
ikicocukluannee gamzeliimsak canım İnan yaşlı olması onu tecrübesiz yapmaz. Gebeliğin ilk haftalarında bende su tarzı akıntı oldu . O amniyon sıvısı olsa devamı gelirdi ve doktor ultrasonda anlardı. Korkunu anlıyorum ama pat suyum geldi yazınca insanlar korkuyor 😊 tepkim onaydı kusura bakma
gamzeliimsak ikicocukluannee amacım korkutmak değildi aksine korkumu dindirmeniz adına yazılan bir başlıktı
Semaberay Suyunuz değil bildiğin idrar kaçırması o benim başıma gelmişti anlamıyorsunuz hormonlardan gevsediginiz anda oluyor benim doktorum öyle açıklamıştı ☺️
gamzeliimsak Semaberay o olsa halıyı bulurdu. İdrar değildi neyse yarın doktoruma gideyimmmmm size de sonucu yazarım
zehranurr gamzeliimsak suyunuz olmuş olsaydıda halıyı bulurdu. Sızıntı desem öyle bir sızıntıda olmaz.