beysenyil Sedahakan14 esin bilik, çok memnunum ilgisi o kadar iyi ki 💙 ayrıca bazı doktorlar gibi parası için sezeryan önermiyor, normal doğum için sonuna kadar ilerletiyor en son çare sezeryan diyor yada hastanın isteğine bağlı
beysenyil Ipekaras-1 sigortamız var canım, sen ne zaman fiyat aldın ben daha geçen hafta kontrole gittiğim de sormuştum. Geçen ay zam geldi fiyatlara gaziantepdeki yaşam hastanesinden bahsediyorsunuz değil mi
Ipekaras-1 beysenyil 1 ay önce aradım canım ordaki fiyatı merak ettim İstanbuldayım normalde ilk doğumum antepte orda olmuştu sema hanımda💜
beysenyil Ipekaras-1 Sema hanıma da çok iyi demişlerdi, memnun kalmış mıydınız orda doğum yaptığınızda ☺️ Yaa bide bu uzun gecelik var ya doğum için hastane kendisi veriyor mu onu merak ediyorum
Ipekaras-1 beysenyil evet çok tatlı bir doktor ebeler ve stajyerleri pek sevemedim genel anlamda iyiydi. Gecelik vermiyorlar canım ama ben 2018 de doğum yaptım değişmiş olabilir:)