Hatice4446 bebeklerde hiçbir gaz damlasını kullanmayı sevmiyoruz yenidoğan ünitesinde de aynı şekilde yapıyoruz .
hepsinin içinde çeşitli maddeler var ve ilerleyen zamanda bağırsak tembelliği yapıyor .
bebekler hareket etmedikleri için gaz çıkarmada zorluk yaşıyorlar . Emzirdikten veya mana verdikten 20 dakika sonra gaz çıkarma tekniğiyle rahatlatabilirsniz bebeğinizi