Arkadaşlar merhaba ayın 17 sinde gittiğimde hastaneye doktor 5 haftalık dedi cumartesi lekelenmeden dolayı tekrar gittim baska hastaneye o da 5 haftalık dedi normalde 6 haftalık olması gerekiyor ultrasyon cihazına göre farklı mı oluyor acaba adet tarıhıme gore de 8 haftalık ben hiç bi sey anlamadım da yardımcı olur musunuz