Merhaba. 32 haftalık hamileyim. Bebegımın hareketlerinde dunden bu yana azalma oldu. Doktor gun ıcerısınde 10 defa hareket etmesi lazım diyor. Internetten bakınıyorum saatte 10 defa hareket etmesi lazım diyor. Anlayamadım. Neye gore takibinı yapacaz. Birde bu haftalarda hareketlerde azalmanın olması normalmıdır