Gizem-123 23 haftalık gebeyim bugün su sipariş ettim üç tane 19 litre hepsi sürüyerek taşıdım bebeğe zararı olur mu belim ağrımaya başladı
Seymamuge Gizem-123 tabi taşımayın ben 5lik yağı bile doluysa yagdanliga eşime doldurtuyorum Allah korusun
Aybuss Gizem-123 Ben Koca kovaya su koyup balkonu yıkadım birşey olmadı. Ağır taşımamak gerekir genede uzan dinlen güzelce bir daha taşıma su falan.
Aylinsemih Gizem-123 tabiki zararlı ben su sipariş edince sadece eşikten içeri yuvarliyorum olduğu yerde kalıyor eşim gelince mutfağa taşıyor mazallah düşük yaprsin
Gizem-123 Kaldırmadım sürükledim ama belim ağrıyınca korktum uzanıyorum nolur dua edin bişey olmasın rabbim hepimizin bebeğini sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah