GlhanBorinliEr 3 gundur kapıya çöp koymaya bıle cıkmıyorum evımde dırek gunes goruyor butun perdeler kapalı vantılator karsımda soguk buzlar ayagımda ama banamısın demıyor berbatım bugun bı cıktımda ayyy yuzum alev aldı resmen ben yıkıyorum 2 dakıka sonra kuruyor ölcektım 32 haftalıgım bu arada gece falan maaf oluyorumğ