-aydaogunc ozelede gidiyorum ayriyetten devlet hastanesinede gidiyorum inananın ikisi arasında bi fark yok bence ikiside uzanan doktor ikiside ilgileniyor tek farkları özellerde biraz daha fazla ultrasonda tutuyor bide kalabalik olmadığı için eşinde içeriye girebiliyor, ben ikisindedende memnun kaldım ama çoğunluk kontrollerimi özelde yaptırıyorum muhtemelen doğum devlet hastanesinde olcak o kadar para veremem sanırım