feyzaa34 İlk kızımın adı Sare Duru Buda kız heralde 18 haftalık olucaz 2 doktor kız 1 doktor erkek dedi İlke ismini çok beğendimmm aslında bade yada yade düşünüyordum ama ilke çok hoşuma gitti ilkenin yanına ne olur kızlar ilke ela mesela😌