Sehnur GoncaClk benim regl sancılarımın aynısı oldu kasıklarım çok ağrıdı göğüslerim şişti ağrıdı regl olcam diye beklerken hamile oldum 😊
Brcbrc3 GoncaClk ben de adet ağrısı vardı sürekli hatta o kadar emindim ki adet olacağıma ağrılarım için ağrı kesici bile almıştım. Allah’tan bi sorun olmadı.
Asyapolat80 GoncaClk regl olacakmış gibi bel ve kasık ağrısı ve hafif göğüs hassasiyeti yaşadım. 4+4 oldum şimdi ve sadece göğüs hassasiyeti devam ediyor bazen korkuyorum hiç belirtim yok diye
Gizemmm12 GoncaClk ilk önce göğüslerimde hassasiyet olmuştu bulantı kusma tiksinme gibi belirtiler 6. Haftada başladı
GoncaClk Cevap veren bütün arkadaşlara çok teşekkür ediyorum :) inşallah bende ki de hamilelikte oluşan bı ağrıdır bakalım yarın test yapıcam Allah bekleyen herkese nasip etsin🌸