33+2 ilk beş ay 5kilo verdim.80le hamile kalmıştım şişman başladım yani🤭. Şu an 90im. Verdiğimde 15. Verdiğim hariç 10kilo aldım. Son ay sıcaktan bir şey yiyesim gelmiyor eğilince midem bulanıyor bebis mideme baskı yapıyor. Ama mecbur tansiyonum düşmesin bebeğe bir şey olmasın diye atistiriyorum.