Bu detaylı ultrason beni de mahvetti. İnanın bin pişman oldum gittiğime. 21. Haftada gittim bende böbreklerde büyüme var down sendromu olabilir dedi. Ben öncesinde nifty test yaptırmıştım bir sorun çıkmamıştı dedim. 30. Haftada tekrar gel dedi. Randevu aldım gittim yoktu bugün doktor yerine başkası bakıyordu. Baktı baktı bir şey de söylemiyor. en son böbrek değerlerini söyledi ama Çarşamba gelin diğer doktor görsün dedi. Amniyosentez falan bir şeyler söyledi sessizce anlamadım. Dedim anlayamıyorum normal mi, kalp atışları normal dedi. Yapabileceğim bir şey var mı? Artık yapılabilecek bir şey yok rutin kontrollere devam edeceksiniz dedi. Dedim nasıl yani? İnanın bir şey anlamadım zaten soru soruyorum 10 saat durup tek kelime ediyor. Çıktım odadan resmen sinirlerim hopladı tansiyonum fırladı bir şey gördü de söylemedi mi yoksa bir şey göremedi mi bilemedim. Çarşambayı nasıl bekleyeceğim hiç bilmiyorum.