Aysegul2210 Meltem hn dan önce fatih beye gittim dediğiniz gibi çok konuşkan sıcak kanlı ilgili sormadan anlatıyor benim 2. gebelik soracak pek bişey bulamıyorum fatih beye cinsiyet için gittim kuzenimle aynı haftayiz o da gidiyordu ikimizde bıraktık benim bırakma nedenim catım üstten basık dediğimde direkt üç buçuk kilo olursa bebek seni sezeryan alırım dedi kontroller de eşi içeriye almıyor ve hastane yetersiz Yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok diye biliyorum Meltem hanıma gelince çok fazla bir şey sorulmuyor haklısınız Fatih bey kadar konuşkan biri değil kesin ve net cevap veriyor kontroller de eşim ve kızım içeriye girebiliyor refakatçi olarak da yanımda eşimi kalmasını istediğim için Ata sağlığa gidiyorum aslında aynı şeyi Meltem ona söylediğimde ilkini normal doğum yapmışsın çatı kontrolü yapmayacagim son ana kadar normal düşüneceğiz eğer zor olursa o zaman sezeryana döneceğiz dedi açıkçası bu bana daha mantıklı geldi