Kaçtır post atıyorum kimse takmıyor Allah için geceden beri sancım var hastaneye gittik açılmam yok nst sancı yok gönderdiler ama ben düzenli hissediyorum kasığıma baskı yapıyor karnım sertleşiyor birkaç saniye ölecek gibi oluyorum yaka falan aldım eczaneden geçmiyor bu sancı çok kötüyüm anemlerde inanmıyor geçer uzan diyorlar