EsmamM18 Burcui 35. Haftadan sonra her hafta çağırdı ama ben 15 günde bir gittim. Hiç de bir şey demedi. Bir sıkıntı yoksa sık sık gitmeye gerek yok.
Burcui EsmamM18 yani mantıklısı 15 gunde bir zaten sıkıntım yok bugun nts de normal cikti ama mecbur doktr dedigi için her hafta giderim diye düşünüyorm
Nurayademir Burcui bn de 36+2 deyım carsamba gunu haftada bire dusck sanırım 12 gunde bir gıdıyordum en son