Duygu_aslann Merhabalar 25 haftalik hamileyim bugun 50 mg seker yuklemesi yapildi ve aclik 72 tokluk 160 cikti doktorum diyetisyene yonlendirdi liste yazdi bana ozel ve suyum fazla benim dikkat edersen duzene girer dendi.Benim gbi olanlar var mi😏
Esraali Duygu_aslann benimde suyum fazla seker yüklemesi yaptırdım 126 çıktı sonuç göbeğim rahaysız ediyor sizin de öyle mi
Sarew Duygu_aslann 22.haftadan beri su fazlalığı bende de var bütün hamur işi şeker pirinç ekmek vs hepsini kestim azaldı fakat sınırın çok hafif yine üstünde şuana kadar bi sıkıntı olmadı 38 haftalık olduk
Feride-42 Duygu_aslann canım eğer dikkat edersen suyun normale biner. Bende öyle bi sorun yoktu ama olan arkadaşlarımın düzeldi durumu diyetle
E-Y Duygu_aslann ben şeker yüklemesi yaptırmadım ama açlık tokluk şekerine baktırdım ve yüksek çıktı. 29.haftada gebelik şekerim çıktı şu an 36+2 oldum diyet yapiyorum ve gün aşırı şeker ölçümü yapıyorum. Suyla ilgili bir problem olmadi ama bebegim haftasina göre biraz büyüktü ve 1 hafta önden gidiyordu tabi bir sorun teşkil etmiyordu ama dikkat etmeseydim daha da ilerleyecekti durum. Eğer diyetinize bağlı kalırsanız düzeliyor ben hiç diyetimi aksatmadim şu an herşey yolunda. Haftası gelişimiyle uyumlu hale geldi kilosuda haftasıyla uyumlu 😊 Çok stres yapmayın sadece yediklerinize dikkat edin hepsi geçiyor 😊
Duygu_aslann Esraali sizin seker yok sanirim ama hatırladığım kadaryla suyunuz fazlaydi. Benim suyumun fazlaligi sekerden kaynaklanıyor tamamen dedi doktor. Evet gobegim rahatsz ediyo ve asagiya baski var su fazlaligindna oluyormus😕
Mom_0606 @Duygu_aslann benimde şeker yüklememde açlık 72 tokluk 164 cıktı. Çarşamba kontrolüm var muhtemelen diyetisyene yönlendirir ama ben kendim başladım dikkat etmeye bir de ölçüm cihazı sıparis verdim bence düzene sokabiliriz
Duygu_aslann Mom_0606 nerden siparis verdinz bende almak istiyorum. Size de gecmis olsun evet diyetisyen ile guzel olacaga benziyor beni baya bi motive etti zaten kilo verdirmeye yonelik bi diyet vermiyor bebege kilo aldirici bize de sağlıkli bi liste herkesin yapmasi gereken bsey aslinda ama sanirim dikkat edersek bu işin sonunda kârli biz olucaz :)
Mom_0606 @Duygu_aslann hepsiburadadan sipariş verdim delme çubuğu ölçüm stribi cihazi hepsi toplam 100 tl gibi bir fiyatı vardı
CAGANveKARDESI Benimde 26 hafta bügün açlık 72 tokluk 164 çıktı 50 gr yükleme sonucum. Tekrar 75 gr yükleme yapacagız dedı doktorum ama zaten yuksek nie bi daha yukleme yapıo onu anlamadım. Benğm gibi olan varmı acaba
Duygu_aslann CAGANveKARDESI bana gerek duymadı tekrar yapmaya. Tekrardan bosa yukleyemeyelim dedi doktorum bilemedim
E-Y Duygu_aslann Ben alıştım 😊 aslinda herşeyden yiyebiliriz sadece abartmamak şartıyla ben 1 catal karpuz aliyorum mesela pirinç 2 kaşık tuketebiliyorum. Zaten alışınca insan biliyor ne yiyip ne yiyemeyecegini 😊