miniklerimm- dünden beri sürekli karnım kasiliyo şidetli karnım ve belim agriyo doktorum la görüştüm acile gidin dedi şimdi acil de ne yapacaklar 33 hastalığım ve 2 . bebeğim sezeryan yapicam