Bende bugün oldum çatı muayenesi gerçekten de hiç korkulacak bişey yok bazıları öyle bir abartıyor ki yok elinin hepsini soktu yok kolunu soktu diye masaya çık da bakalım dediğinde korkuyorum dedim doktorum da kendini rahat bırak dedi o kadar kolay oldu ki zaten kayganlaştırıcı jel sürüyor çok az bişey hissediyorsunuz dedim öyle yorumlar okudum ki korkmuştum dedim sende onlara doktor kafasını soktu öyle baktı de dedi 😂