uzlet Kızlar folik asiti ne zamana kadar kullandınız 12 hafta oldum kullanmaya devam etmeli miyim doktora sormayı unuttum
nevamm1 uzlet doktorum 12.haftada bıraktırdı decavit verdi doktorunuzu arayın yada sonraki kontrolde söyleyin bir zararı olmaz 1,2hafta fazla kullanmanın🤗
Ilkayy uzlet ben vitamin ilacı iciyorum onun içinde hala folik asit var dokturunuza sorun o daha iyi bilgi vericektir değerlerinize göre
uzlet nevamm1 ilacım bitti zaten tekrar alman gerekir mi diye danışmak istedim canım çok teşekkür ederim 😊
Hilaluzuun uzlet bence 12 haftadaysan alma doktor zaten decavit vitamin falan veriyor o ilaçların içinde de folik asit var alma canım bence doktor sana verir ilaç
uzlet Hilaluzuun folik asit zaten bitti almadım da canım. tahlil yaptırdım hatta ama doktor vitamin falan vermedi bana