Merhabalar anne adayları, sadece bende mi çıkıyor bilmediğim için size de sormak istedim. Yemek sepeti reklamı sizde de çıkıyor mu? Hamile platformunda çok saçma değil mi? Mesela benim oturduğum yere burger King sipariş getirmiyor. Uygulamaya her girdiğimde yemek sepeti burger King reklamı karşıma çıkıyor ve ister istemez canım çekiyo yani