Kızlar 25 haftalık hamileyim. Masa başı çalışıyorum oturduğum zaman göğsümün tam altı kaburgalarım acıyor sanki batıyor gibi ağrıyor. Aynı şekilde evde uzun süre oturduğumda da acıyor. Sizde de var mı bu durum? Sabit kalmamamız gerekiyor biliyorum ama iş yerinde de işimi bitirmeden kalkmak istemiyorum