Turti Hamişler bebişler doğum pozisyonu aldıktan sonra ne zaman doğum yaptınız hemen hemen 35 haftalık olduk biz ve artık çok zorluyor 36. Haftada nst ye giricez hiç bir sıkıntımız yok ama sanki heran gelecekmiş gibi hissediyorum başına gelen varmı ?
Purpura26 Turti Bende öyle hissediyorum. Özellikle yolda yürürken bugun okadar zorladı ki beni 35+5deyim. Sanırım ağırlaşmak böyle bişi oluyor artık
Suleasyaa 27.haftada doğum pozisyonu aldı 34.haftamdayim. bebeğin kanala girmesi lazım doğum yapmak için.dogum pozisyonu alması süreyi belirlemiyor aslında