Herkese merhaba. Kızlar ben ikinci bebeğime hamileym. İlk doğumum normal doğum oldu ve ikincide de tercihim bu yönde. İlk doğumumu gerçekleştiren doktorum Bodrum’a yerleştiği için ona gitmem imkansız.
Elif hanıma daha önceden muayene için gitmiş ve memnun kalmıştım. Aranızda kendisine giden var mı merak ediyorum. Veya önerebileceğiniz başka doktor?
Tüm yorumlarınıza açığım, çok teşekkür ederim şimdiden 🌿