02112017 Arkadaşlar merhaba bugün gece 29 haftalığa gireceğim ama bebeğim çok hareketli böyle olan var mı yahu hareketli bebek iyidir derler ama bilemedim karnım şekil değiştiriyor adeta 😄
Esediii 02112017 hareeketlerinin tavan yaptığı haftalardasin ama benimde oyleydi hala oyle 37 deyiz 😃
minikprensimmm123 02112017 Hareketleri tam olarak hangi haftada düzene bindi canım ben şimdi 25 haftalığım bir gün çok güzel hareket ederse Bi kaç gün hafif tekme atıyor
02112017 Esediii valla canım durmuyor hayırdır inşallah dedim ya 😀😀 doğumun yaklaşmış seninde rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊😍
Betaydogdu Canım bende 29.haftadayım aynı şekıldee tavan yaptı hareketleri sadece izliyorum çok güzel 😍😍
Esediii 02112017 cok guzel haftalardasin tadini cikar tesekkur ederim insalllah hepimiz sag salim kavuşalım canim🥰
02112017 minikprensimmm123 valla canım şöyle gün içinde kendini çok yorarsan bebeğin hareketlerini az hissediyorsun açıkçası benim bebeğim 27 ve 28 de hareketleri arttı ondan önce ara ara bazan yorulunca da hissetmiyordum
minikprensimmm123 02112017 Bende öyle canım bazen çok güzel hareket ediyor bazen zorla hareket ediyor sanki